2018

13. 1. 2018 – Povánoční posezení Zápaďáků

Zima se ujala svého panování plnou silou. Naše Shadouvy parkují v garážích a tak jako my, čekají na příchod jara. A tak využívame pohostinství Zápaďáků a scházíme se na pravidelný pokec. “Hospůdka u Lípy” v Ústí nad Labem nás jako každý rok přijala pod svou střechu.
Letošní potlach se nesl v poklidném ruch. Něco jsme pojedli, něco jsme popily. Hodně jsme pokecali. Naše dámy se rozhodli vyzkoumat jak velké mají “U Lípy” zásoby zelené. A vyhrály. Všechna zelená padla. Děkujeme zápaďákům za příjemný večer a už se těšíme na další setkání.

10. 2. 2018 – Pivní radovánky Severu

Zima stále kraluje a tak nám nezbývá, než o našich mašinách jen kecat. Seveřané nás letos pozvali do nové destinace. Naším únorovým útočištěm se stala restaurace “Koliba” v Liberci.
Příjemné posezení a praskání krbových kamen doplňovalo atmosféru únorového večera. Zásoby restaurace jsme tentokrát vypít nedokázali, ale nějaké to pivko a panáček padli. Hodně se připíjelo na našeho čekatele Soptíka, který tu oslavil své kulatiny. Děkujeme ochotnému personálu, který to s námi vydržel až do nového dne. Dík patří i Seveřanům za příjemný večer a už se těšíme na další setkání.

1. – 4. 3. 2018 – Výstava “Motocykl” Praha

Již po několikáté se díky vedení klubu můžeme podílet na jedné z největších motoakcí v ČR.
I v letošním roce se nám podařilo zajistit si výstavní prostory na výstavě ”Motocykl 2018” Praha.
Naši dobrovolníci zde po čtyři dlouhé dny představovali široké veřejnosti činnost našeho klubu, naše stroje i historii Hodny Shadow. Naší presentace jsme také využili k pozvání veřejnosti na náš každoroční klubový sraz. Díky všem, kteří se za tuto naši úspěšnou presentaci zasloužili a doufáme, že v příštím roce se zde znovu potkáme.

1. 5. 2018 – Májová vyjížďka

Tradiční prvomájová vyjížďka pořádaná našimi “Zápaďáky” má v kalendáři našich akcí své pevné místo. A proč taky ne, když nás její organizátoři každý rok překvapují novými zážitky z cestování po naší krásné zemi. Letos jsme se sešli na okraji města Louny. Cca 40 lidiček na odpovídajícím počtu strojů se letos vydalo do okolí Rakovnicka.
Naší první zastávkou byla rozhledna Velké Bukové na křivoklátsku.
Po její prohlídce jsme se vydali směrem na obec Lužná, v jejímž okolí se nachází JK Classics – Muzeum amerických historických vozidel. I zde jsme se kochali krásou klasických strojů. Máme raději ty dvoukolé, ale i zde se bylo opravdu na co dívat.
Loučíme se, děkujeme organizátorům a po nádherně prožitém dni se pomalu rozjíždíme k domovům.

5. 5. – 7. 5. 2018 – SYKY Párty Svojanov

Počasí nám stále přeje a tak startujeme své oře a vyrážíme směr Morava. Svojanov je další z našich pravidelných destinací kam se rádi vracíme.
Východ se zase letos vytáhl. Sobotní večer plný dobrého moku, chutného jídla a oduševnělé zábavy nám letos zpříjemnila i rocková kapela Livin. Trsalo se až do posledního dechu.
Ráno se nám těžce vstávalo, ale plán je plán a ten se musí plnit. Kolem jedenácté nasedáme na naše Shadowy a vyrážíme na vyjížďku. Cílem je městečko Uničov.
Parkujeme na náměstí a jdeme si prohlédnout místní zajímavosti. Začínáme v místní šatlavě. Nebojte se, nejsme zavřeni za nesprávné parkování, to si jdeme jen prohlédnout Muzeum vězeňství, které je tu umístěno.
Pokračujeme prohlídkou radniční věže. Něco o historii Uničova nám řekl místní průvodce. A pak pomalu na vrchol věže. Ještě teď nemůžu popadnout dech. Výhled do okolí je ale úžasný.
Nasedáme a pomalu se vracíme na naši základnu. Nedělní večer již není tak divoký, ale stále ještě máme co pít a jíst.
V pondělí se loučíme a pomalu vyrážíme k domovům. Díky východe, už se zase těšíme na další akci.

8. 6. – 10. 6. 2018. – 22. Sraz SHOC Mladějov

Rok s rokem se sešel a nás opět čeká naše vrcholná akce. Oficiální sraz SHOC. Tento, již s pořadovým číslem 22. , pořádají naši severočeši.
Kemp Zelené údolí Mladějov se nám v tomto víkendu stal naším domovem. Jak bývá zvykem, pátek je dnem příjezdů, objímání a vítání. Letos se organizátoři rozhodli trochu tyto činnosti příchozím zpříjemnit a tak po celý páteční večer vyhrával DJ Šafi jak k poslechu, tak i k tanci.
Sobota je na srazu vždy tím hlavním dnem. A letos tomu nebylo jinak. Protože nás čekala náročná vyjížďka po okolních krásách Českého ráje, byla připravena již od rána malá technická prohlídka našich strojů. Kdo měl zájem, mohl si nechat zkontrolovat stav baterie a popř. si zajistit novou. Dále pak byla připravena přednáška o mazivech fa. Paramo. Velice poučné a důležité. Tři z našich strojů se po dohodě se sponzorem zúčastňují dlouhodobého testu maziv Mogul. Výsledky se dozvíme až na příštím srazu.
Nasedáme na naše stroje a vyrážíme na spanilou jízdu. Ta vedla cestami Českého ráje až do obce Malá Skála, kde jsme měli v místním hotelu zajištěno stravování. Po vydatném obědě zase zpátky na stroje a kolem Turnova jsme se vydali zpět do Mladějova. Není jistě bez zajímavosti, že po části naší trasy se jezdí i závody do vrchu. Trasa byla náročná, ale všem se líbila a všichni ji bez obtíží zvládli. Po návratu do kempu nás čekal další program. Ten začal přednáškou a hlavně i praktickou ukázkou bojového umění Krav – Maga. O tu se postaral Ing. Petr Mazal se svým kolegou. Oba členové klubu KM z Mladé Boleslavy.
A poté to přišlo. Soutěže. Naši členové a příznivci utvořili 5 družstev. Severočeši si na tyto družstva připravili několik soutěžních úkolů. Názvy těchto soutěží mluví samy za sebe: Kachničky, Ježek v kleci, Kartičky či Pantomima, Čára, Kočárek a nakonec Páka.
Byly poražení a byly i vítězové. Podstatné ale je , že jak soutěžící tak i obecenstvo se bavilo.
Po soutěžích začal kulturní večer. Hlavním tahounem večera byla kapela “Strahov”. Jejich produkce dokázala zaplnit místní betonový parket a svým repertoárem se trefila do srdcí každého z nás. Hlavní hvězda večera však musí mít i svého předskokana. A tím se pro kapelu “Strahov” stala kapela našeho kapitána Šafiho “Národ sobě”. Šafi sám pak vynikl i v jednou sólu na baskytaru.
Kapely dohrály a večer se blíží svému závěru. Dáváme poslední pivo a jdeme do hajan.
Nedělní ráno je vždy ve znamení loučení a odjezdů k domovu. Ještě společné foto a pak pomalu zpět do víru všedních dní.
Z ohlasů vyznělo, že se akce povedla a líbila. Proto na závěr klasické – Díky.
Díky sponzorům – Paramo a Pivovar Litovel – bez kterých by jsme neměli ceny do našich soutěží.
Díky všem, kteří nám pomohli sraz zajistit – Díky Ottelo, díky Verčo – nemuseli jste, ale byly jste tam s námi. Díky Markétko a Lenko – naše manželky, které s námi měli po celou dobu příprav svatou trpělivost. Díky i vám, že jste k nám přijeli a bavili se.

16. 6. 2018 – MDA Ride Praha

Benefiční jízda na pomoc lidem se svalovou dystrofií – MDA Ride je největší motocyklovou charitativní akcí v ČR, jediným takovým, projektem v EU a (po švýcarském LOVE RIDE) druhým na evropském kontinentu.
Prostě JE TO VELKÝ. A my nechceme být stranou. Proto na každé naší akci, vyjížďce, prostě všude kde jsme jako klub je s námi i kasička MDA RIDE. Každým rokem se pak naši zástupci zúčastní přímo této akce a celý výtěžek našeho ročního snažení předají organizátorům akce. Pro rok 2018 to je krásných 18.000,- Kč.

A už máme novou, krásnou, skleněnou …………………. a střádáme a střádáme

Přidáte se???????

4. 8. 2018 – Noční jízda Prahou

Léto vrcholí a tak chceme využít krásného počasí a zase si společně vyrazit. Jerry proto svolává noční jízdu Prahou. Sraz máme v 9 hodin večer na Argentinské ulici Praze. Počasí je nadprůměrně teplé a dlouho nepršelo. A tak jako špatný vtip vypadá bouřka zrovna v době našeho plánovaného startu. Ten musíme odložit. Konečně jsme se všichni našli, silnice po bouřce trochu oschly a my můžeme vyrazit. V plánu máme asi 35 km po naší matičce Praze. Jedeme na Václavské náměstí, pak po magistrále přes Nuselský most. Zde to zatočíme dolu k Vltavě. Po nábřeží směrem do centra. Zajíždíme na Staroměstské náměstí. Odtud znova k Vltavě a přes Jiráskův most na druhou stranu Vltavy. Odtud zadem objíždíme hrad. Malá přestávka “na cigárko” na vyhlídce nad Pražškým hradem. A pak už na Letenskou pláň, kde naše vyjížďka končí. Máme objednaná místa v jednou z místních barů. Ti co zůstávají v Praze si objednávají plnotučné, my ostatní jen nealko. Krásný večer pomalu končí. Ale vlastně je to úplně jinak. Začíná nový krásný den……

13. 10. 2018 – Rum Tour – poslední společná vyjížďka roku

Letošní počasí nám celý rok přálo. Sluníčko, vysoké teploty, prostě ideální na výtety na našich Shadowách. Ale rok neúprosně spěje ke svému konci a s ním i naše možnosti si jet zajezdit. Termín Rum Tour se neúprosně blíží. Počasí se ale nemění a teploty jsou na toto roční období stále celkem vysoké. Letos nás obavy z deště a zimy nějak míjejí.

Tato naše závěrečná vyjížďka má již svůj tradiční ráz a cíl. Jako vždy se setkáváme kolem 11 hodiny v Plané nad Lužnicí. Společně vyrážíme na naprosto úžasnou vyjížďku po jihočeských krajích, perfektně připravenou Baronem a jeho jihočeskou bandou.
Kolem půl jedné dorážíme do salonu Řípec. Naše nejoblíbenější hospůdka na trasách Rum Tour se i letos skvěle postarala o naše bříška. Počasí je stále super a tak si užíváme podzimní pohody.
Po obědové pauze znovu nasedáme na naše miláčky a vyrážíme směr Jindřichův Hradec. Zde se nachází cíl naši společné cesty – benzina FrukOil.
Tady dotankujeme naše motorky. Motorkám benzínek a nám rumíček. Ten se tady čepuje skoro jako benzín. A blížící se podzimní slota si čajíček s rumíčkem prostě zaslouží. Takže dotankovat zásoby, naposledy se obejmout a pak jen cesta domů. Naše poslední letošní společná klubová vyjížďka končí……………

03. 11. 2018 – Bowling JIH

Je pozdní sobotní odpoledne. Podzim se již ukazuje ve své plné kráse a tak sychravých dnů přibývá. Naše motorky jsou uloženy ke svému zimnímu spánku. Ale nám se prospat celou zimu prostě nechce.
První posezoní posezení klubu mají na starost jižané. Letos nás pozvali si nejen posedět, ale i si tak trošku zasportovat. A tak se naším cílem stává českobudějovická restaurace “U jelena”.
Kolem páté odpoledne se pomalu scházíme. Celkem dlouho jsme se neviděli a tak se po tradičním vítání rozpoutává živá debata. Objednáváme si k tomu něco dobrého, a pak kecáme a kecáme. Témat je dost. Rodiny , motorky, naše zážitky,……..
A pak to začne. Uvolňuje se nám objednaná dráha. Posíleni dobrým jídlema skvělím jihočeským pivem jdeme na to.
Všichni se snaží dokázat, že bowling ovládají stejně skvělě jako své motorové oře.
Zábava je v plném proudu. A o to jde. Bavíme se s lidmi, kteří nám díky společnému koníčku přirostli k srdci.
Kdo vyhrál není důležité. Hlavně, že jsme se zase po čase sešli.

16. 11. – 18. 11. 2018 – Sviňapárty “Aneb trochu jinak” – Svojanov u Bouzova

Je pátek a začíná další akce východu. Sjíždíme se do jedné z našich oblíbených destinací – Svojanov u Bouzova. Kapitán východu SIKI i s celým svým ansáblem pro nás znovu připravil víkend plný zážitků a podzimní pohody. Gulášek je připraven, Sikiho vyhlášené makrely se grilují a pivko teče proudem.
Pátek je takový vítací večer. Dlouho jsme se neviděli a tak kecáme a probíráme naše motozáležitosti. Jak kdo zazimoval, kdo ještě jezdí a tak podobně.
V sobotu ráno nás SIKI nahnal do objednaného autobusu a tak společně vyrážíme směr Olomouc.
Máme objednanou společnou prohlídku Olomouce pod dohledem zkušeného průvodce. Těsně před polednem se znovu vracíme k našemu výchozímu bodu. O polednách si vychutnáme největší olomouckou atrakci – Olomoucký Orloj.
Rozchod na obídek a další individuální prohlídku města. Mimo jiné zkoušíme i další olomouckou pamětihodnost – olomoucké tvarůžky.
Asi ve dvě odpoledne se pomalu vracíme zpět k našemu autobusu. Jsme všichni a tak se můžeme vydat zpět – směr Svojanov.
Tady nás již čeká grill na kterém se letos točí z prasátka kýta. Narážíme další sud a volná zábava může začít. Odpoledne si ještě zpestříme krátkou soutěží – GOROTKY trochu jinak. U normálních GOROTEK shazujete dřevěným špalíkem branku z kulatin. Víc o nich ale v podstatě nevíme. A tak si pravidla upravujeme . Stavíme dřevěnou branku z polínek. Za ni umisťujeme plechovky od piva jako kuželky. Kdo dřevěným polínkem prohodí branku aniž by spadla a současně shodí plechovky za ní vyhrává. Po vyčerpávajících bojích známe vítěze. Jdeme svorně jeho vítězství zapít. Mezitím se dostavila pozvaná kapela. Kolem osmé začíná živá hudba – paříme až do rána.
V rámci večerní zábavy gratulujeme našim dvěma děvčatům k jejich kulatinám. Děvčata, tak ještě jednou tolik, hodně štěstí a rodinné pohody.
Párty končí a tak se pomalu loudáme do svých ubikací.
V neděli po ránu ( vlastně spíš k poledni ) se pomalu začínáme rozjíždět do svých domovů. Před odjezdem ještě kontrola na zbytkáč, ranní kafe něco malého ke snídani.
Loučíme se. SYKY, Díky za další krásný podzimní víkend. Už se těšíme na jaro.

8. 12. 2018 – Mikulášské házení Senohraby

Konec roku se blíží a my se scházíme na závěrečné klubové akci roku.
Naši Střeďáci, tak jako každý rok, připravili klubový turnaj trojic v šipkách – Mikulášské házení. I letos se sjíždíme do útulné restaurace “Franz” v Senohrabech. Po úvodním se vítání, dobrém papáníčku a nějakém tom pivku, ukončuje jury registrace a klání může začít.
Šipky létají, nervozita stoupá a celým prostorem restaurace se nese otázka, zda ten divnotým, co každý rok vyhrává, bude konečně letos pokořen. Doházeno, sečteno. Výsledky jsou tu.
Support Team je poražen! Sláva Leteňákům. Čest poraženým.
Skvělá zábava. Díky Střeďáci. Už se těšíme za rok na odvetu.