2021

LIBEREC 21. – 23.5.2021

Na pozvání Facebookové skupiny Shadow Riders CZ/SK vyrazil Střed 22.5.2021 z Prahy směr Liberec ve složení Otello, Verča, Sůďa, Wood a příznivec klubu Jana.

Přímo v Liberci se připojuje Západ – Fanda, Pepe + Hanka, Čuňas, Školník, Rumburak, Poža a Kala a vzhledem k tomu, že spanilou jízdu Setkání potkáváme už při cestě na sraz se Západem (cca 40 motorek), dle trasy spanilky jim vyrážíme vstříc na její poslední bod – Pekelné doly, kde obědváme a očekáváme jejich příjezd.

Vzhledem k tomu, že se mezitím jejich směr změnil (díky nemožnosti vyjet na Ještěd a o čemž jsme se dozvěděli až po příjezdu do Liberce), vracíme se oklikou už bez Čuňase, Školníka, Rumburaka a Poži hezkou trasou do kempu. Večer je ještě dostavil Jerry.

Po příjezdu zajištěna večeře, dále kapela a pak volná zábava do pozdních hodin. Domníváme se, že se prezentace Klubu povedla.

V neděli ráno probuzení, jak kdo zvládl a kolem oběda vyrážíme směr domov.

Májová vyjížďka „in extremo“ – 8.5.2021

nazvaná též se Západem na Západ se srazem v Žatci a tajným cílem se nakonec díky smutným událostem změnila ve vzpomínkovou akci na uctění památky Soptíka a jízdou do Motohome ve Vidžíně, kde jsme na jeho čest pozvedli skleničky.

Sraz SHOC Mohelnice 11.6.-13.6.2021

Tradiční sraz SHOC tentokráte v režii kraje Východ byl naplánován do Mohelnice – kemp Morava Camp za účasti polského SHOC klubu.
V pátek vyrazil Střed za poměrně mizerného deštivého a větrného počasí v počtu 8 motorek a po cestě přibíral další a další, postupně se připojil Jih a Západ
Páteční večer se nesl v duchu vítání a přípitků, tak jako pokaždé, co kdo zvládl. Sobotní ráno začalo pěkným počasím, snídaní a polední až odpolední spanilou jízdou do Šumperka.
Někdo si cestu ještě prodloužil a vyvezl přátele z SHOC Polska na zámek Velké Losiny. Odpoledne už nás čekaly soutěže ve střelbě, pití piva a biatlonovém okruhu kolem stolů.
Zvítězili Supice, Berry, Rudanka, Lucy, Bára, Vašek, Maki, Bosar, Davidoo, Školník, Sally, František, Pražák, Rumburak a další.
Dále byla připravena rockotéka, takže každý měl možnost se dosyta vyřádit na improvizovaném parketu i za deště a navíc zakončená ohňostrojem.
Neděle probíhala v duchu pomalé snídaně a rychlých odjezdů každý do své domoviny. Krásná akce, děkujeme Východu za zajištění.

Noční jízda ve stínu Prahy – pořádal Střed – 31.7.2021

Je krásné počasí a tak střed pořádá noční jízdu Prahou. Sraz v 9 hodin večer na Argentinské ulici Praze. Předpokládaná trasa Václavské náměstí, pak po magistrále přes Nuselský most. Točí se pak na Vyšehrad a dolů na Náplavku. Po nábřeží směrem do centra kolem Tančícího domu. Jede na Staromák, kde je pauza na cigáro a focení. Odtud k Prašné bráně kolem ČNB, Masaryčky, Rudolfina a přes Jiráskův most na druhou stranu Vltavy. Odtud zadem objíždíme hrad. Malá přestávka “na cigárko” na vyhlídce u Hanavského pavilonu a kolem Pražského hradu. Okolo Strahovského kláštera na Újezd, na Malostranské náměstí a Nerudovkou zpět k Hradu.
Nadšení jízdou a nočními výhledy se loučíme a s přáním dobrého dojezdu se kolona rozjíždí domů

Kolem čáry 16.8. – 21.8.2021

Úžasná akce s pořádajícícm krajem Střed.
Vystartovali jsme 16.8. v pondělí ráno, z nedělní sestavy Sůďa, Marty, Zuzka a Kala z restaurace U přístavu v Pomezí nad Ohří, kam ráno přijel Míra Sova. Po 50 km, když jsme míjeli D5 se přidal Wood s Lukášem z IMRG – jeli rovnou z Prahy. Dále směr Domažlice, Nýrsko a v Hartmanicích se připojuje Coffee a Jana. Trasa přes krásnou Šumavu je vskutku nevšední, předháníme se s bouřkovými mraky. Dojezd do Vyššího Brodu přes Volary a Lipno, ubytování v kempu.
Noční posezení v prima hospodě na náměstí s velmi ústnatým majitelem za mocného hřmění noční bouřky. Úterní ranní kafe na čerpačce za Vyšším Brodem, kam doráží Bosar a Jáára se svými drahými půlkami. Pak už směr jižní Morava přes Novohradské hory se zastávkou v Dobré vodě u krásného kostela a Zvonu smíření, Slavonice a přes Znojmo do kempu Josef v Dubňanech. tam se připojují Ottelo a Vašek – nocleh v chatkách či pokojích.
Středa – cestujeme přes Bílé Karpaty, Javorníky, Beskydy, Oderské vrchy na Hrubý Jeseník, cíl – ATC Dolina, Vrbno pod Pradědem- připojuje se Lucy a Siki.
Čtvrtek – jedeme přes Orlické hory, Krkonoše, Jizerské hory do Lužických hor do ATC v Jabloném v Podještědí, připojuje se na večerní posezení Bosák. zatím prší skoro každou noc a ta na pátek není výjimkou.
Pátek – vzhledem k deštivému počasí volíme kratší cestu přes Krušné hory a po ustálení počasí zajíždíme do Motohome Vidžínie se super kytarovou pařbou do ranních hodin s kluky z IMRG Písek
Sobota – krásné počasí – dojíždíme do startu, restaurace U Přístavu v Pomezí nad Ohří, něco málo po poledni a tím uzavíráme kruh, Wood ještě jede k Tachovu, aby uzavřel i on.
Krásna akce, snad se stane tradiční každoroční jízdou.

Severská jízda 4.9.2021

na pozvání klubu Black Shadows MC Děčín jsme též vyrazili na tzv. Severskou jízdu z Děčína do Chomutova, tam přes Děčínský Sněžník (kochání se výhledy), Chlumec, Krupku do Teplic, dál Bílinu a Chomutov a zpět přes Trmice a Malé Březno do Děčína.
Krásná trasa, cesta v pohodě – super podnik

Víkend na koních u Sikiho 3.- 5.9.2021

Koňského víkendu v Bystřici u Sikiho se mimo jiné účastnili : Siki, Jaara, Bosar, Remcalka, Syky, Berry, Kala a Vašek a polští přátelé ze SHOC Polska.
Víkend jsme prožili takříkajíc na koňském hřbetu, (koně si pro nás přišli se Sikim a Berry pěšky) se sklenkou šampusu v jedné ruce a uzdou v druhé s krásnými západy slunce nad vrchy Beskyd.
Nocleh v pronajaté chatě se Sikiho úžasnou kuchyní umocnil zážitky z výhledů.
Bosar si zadronoval a tak odjížděli všichni spokojeni.

RUM TOUR 18.9.2021

Sezona zase končí a tohle je poslední tradiční společná vyjížďka v režii kraje JIH.
Sraz Středu na benzince v Dobříši. Prostřelíme se skrz Středočeskou pahorkatinu přes Sedlčany na D3 a valíme směr Jindřichův Hradec. Pak už jen benzinová stanice Fruk Oil. Nakupujeme čepovaný rum a vyrážíme na krátkou spanilku po okolí.
Společný oběd v restauraci a vzhledem ke kazícímu se počasí se loučíme a každý kouká co nejrychleji dorazit domů.
Tak zase za rok ….

Zimní posezení SHOC JIH 5.10.2021 – Borek

Podzim je v plném proudu a tak sychravých dnů přibývá. Motorku má každý většinou už zazimovanou.
Program je trochu netradiční, sraz je na střelnici. Kolem jedné odpoledne se scházíme v Borku u Českých Budějovic, kde JIH zamluvil střelbu.
Kdo vyhrál není důležité. Hlavně, že jsme se zase po čase sešli.
Naším dalším cílem stává českobudějovická restaurace “U jelena”.
Objednáváme si k něco dobrého, a pak už jen kecáme a kecáme. Však se toho letos dost odehrálo, je třeba zhodnotit, probrat a tak.

Sviňa párty 12. – 14.11.2021 – Svojanov u Bouzova

Sjíždíme se tentokrát auty opětovně na pozvání Východu na tradiční místo – Svojanov u Bouzova. Siki má už připraveno vše stylově. Sudy Litovle – top GUSTAV, kartony vína a jídla plné lednice.
Kdo mohl, přijel v pátek.
Vzhledem k počasí je sobota výjimečně klidová a jídelní.
Ale už na odpoledne jsou připraveny silové soutěže, doplněné Woodovou vzduchovkou.
Zase zvítězili ti nejlepší z nás – Bosar, Pražák, Peperum, Remcalka, Supice a Berry.
Večerní zábava je sice covidem ochuzená o tradiční kapely, ale vynahrazujeme to povídáním, kytarou a vtipkováním.
V neděli ještě pokoupit od Sikiho láhve výběrového vína, které nabídl a přes Loštice (pro tvarůžky) každý pospíchal domů.

Tradiční šipkové házení v Senohrabech 12/2021

bohužel díky covidovým nařízením bylo na poslední chvíli zrušeno a tak jsme se ani letos pořádně nestihli rozloučit.
Takže aspoň takto přejeme všem členům i nečlenům hodně zdraví a štěstí do Nového, snad lepšího roku a všem kdo tahají za plyn hodně šťastně najetých kilometrů